MOOD STREETFOOD

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 226 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mood Streetfood. Meer weten? Ontdek meer

18 feb 2024 om 19:29 Zeer slechte bezorging jongen belde mij op in het Engels Maar ik kan geen engels dus communicatie was een groot probleem dus duurde nog zeker 30 minuten dat hij het adres gevonden had!!!!! Geen 2de keer meer bestellen.
17 feb 2024 om 20:08 Het eten was niet lekker maar zompig en ik had rijst besteld wat ook op het bonnetje stond maar kreeg noedels echt slecht geregeld de bezorging was wel goed en snavel
14 feb 2024 om 20:35 De mango in de mango sticky rice was keihard en nog lang niet rijp. Als je geen rijpe mango's hebt, zet ze dan ook niet op het menu. Bezorging duurde ook erg lang.
9 feb 2024 om 20:31 Ik bestelde de Buddha bowl zalm. De zalm was erg droog en de porties lijken steeds kleiner te worden waar de prins hoger wordt. Veel sla en weinig andere groenten. Het was mijn favoriet, maar niet de moeite meer waard, zeker niet voor dit geld.helaas
8 feb 2024 om 19:38 Wacht al twee uur op bezorging.
5 feb 2024 om 15:03 Pokebowl zat geen smaak aan, weinig ‘dressing/saus’. En de springrolls.. sorry maar €6,50 voor 4 springrolls die net zo dun zijn als een potlood en alleen naar filodeeg smaken??? Nog nooit zo’n slechte springroll gehad.
27 jan 2024 om 19:37 Bezorgtijd zou 35-50 minuten zijn. We hebben bijna 2 uur moeten wachten. Kwaliteit is zoals altijd super.
26 jan 2024 om 22:51 Dit was de 1e keer dat ik bij Mood streetfood had besteld. Ik had een simpel toetje bestel om 19:30 en om 21:12 is het bezorgd. bij hun restaurant stond bezorgtijd 20-45 min. Dus 4.99 bezorgkosten betaald om lang te wachten. Was wel lekker.
22 jan 2024 om 22:46 Wauw! Echt wauw! Zo enorm genoten! Alles wat top!!
22 jan 2024 om 20:03 Heerlijk eten, elke keer weer
14 jan 2024 om 18:31 Boontjes en broccoli waren iets te hard naar mijn smaak, maar de rest was echt lekker
11 jan 2024 om 19:15 Ruim anderhalf uur moet wachten op de bestelling. Contact opgenomen met Mood en die vertellen dat de fout bij thuisbezorgd ligt. Thuisbezorgd stuurt de bestelling pas door wanneer er een bezorger beschikbaar is en niet eerder. Nooit meer via thuisbez